درباره این دوره
کسب درآمد به صورت مجازی به ” هــنــر ” نیاز دارد ، هنری که از صبور بودن شروع می شود و به کسب تخصص های بیشتر ختم می شود. این دوره آموزشی شما را به این هنر نزدیک خواهد کرد.
آزادکاری یا فریلنسینگ به روند پیدا کردن مشتری، قبول سفارش، انجام پروژه و کسب درآمد از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور در محل کار و کار کردن برای یک سازمان گفته میشود.
در دوره های آزادکاری با توجه به سطح متقاضی(متوسط یا کاربلد) مفاهیم فریلنسری، راه های پروژه گرفتن و کسب درآمد، نحوه تعامل و متقاعد کردن کارفرما را آموزش می بینید. هم چنین آموزش های پایه و کاربردی برای اکثریت متقاضیان از جمله طراحی گرافیکی، تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی فراهم می گردد. در نهایت با برگزاری جلسات آموزشی به علاوه کارگاه های تجربه می توانید به یک فریلنسر موفق تبدیل شوید و از این راه کسب درآمد خوبی داشته باشید.
تمامی کلاس های دوره آزادکارشو به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.
دوره چهاردهم آزادکارشو خردادماه برگزار میشود.
جهت دوره چهاردهم آزادکاری 15 ساعت آموزش در نظر گرفته شده است که در 10 جلسه 1.5 ساعتی برگزار خواهد شد.
ساعت برگزاری کلاس ها حدودا بین 15:30 تا 17 می باشد . دوره برگزاری کلاس ها حدودا یک ماه می باشد.
در پایان دوره ، با ارسال مدارک انجام پروژه های فریلنسری و تایید شدن به عنوان یک فریلنسر ، گواهی نامه پایان دوره دریافت خواهید نمود.
در این دوره طبق روال قبل، برای افرادی که دوره را با موفقیت به پایان برسانند، گواهینامه صادر میشود. جهت دریافت وام باید با تسهیلگر شهرتان هماهنگ باشید و تمامی امور وام توسط تسهیلگران محترم پیگیری و انجام میشود.
“با صادر شدن گواهینامه آزادکارشو، در صورت هماهنگی با تسهیلگران، امکان وام دریافت وجود خواهد داشت، اما آزادکارشو تعهدی برای وام ندارد.”
در انتهای این دوره آموزشی راه های گرفتن پروژه، پلتفرم های فریلنسینگ، ابزارهایی که هر آزادکار به آن ها نیاز دارد، ایجاد برند کاری و هر آنچه باید راجع به آزادکاری بدانید را خواهید آموخت. تمامی آموزش ها و تجربیات در اختیار شما متقاضی گرامی قرار میگیرد تا تبدیل به یک فریلنسر موفق گردید.
سرفصل دوره آزادکاری
- آشنایی با مفهوم آزادکاری، مزایا و معایب ، راه های پروژه گرفتن
- آشنایی با پلتفرم های آزادکاری و سایت های فریلنسری، نمونه عملی مانند پونیشا، کارلنسر، انجام میدم و …
- نحوه گرفتن پروژه و متقاعد کردن کارفرما
—تولید محتوا (متن، تصویر، ویدیو)
- مفاهیم و مبانی پایه در دنیای محتوا
- روانشناسی مخاطبان در مصرف محتوا
- برنامه ریزی و استراتژی محتوا
- بهینه سازی محتوا برای مخاطبان و موتورهای جستجو (seo)
—مدیریت شبکه های اجتماعی ، نمونه عملی اینستاگرام
- اینستاگرام چیست و اهمیت آن در بازاریابی
- چگونه یک پیج راه اندازی کنیم
- انتخاب نام برای پیج
- آشنایی با تنظیمات اینستاگرام
- ساخت یک بایو حرفه ای
- نحوه ایجاد اکانت بیزنسی
- معرفی گزینه ها و ابزارهای اینستاگرام
- اصول ارسال پست و استوری و هشتگ مناسب
- آشنایی با بخش اینسایت
- چگونگی یافتن پیج های هدف
—گرافیک
- معرفی فتوشاپ و سایر نرم افزارهای ادوبی
- راه های طراحی تراکت، بنر، بروشور، کاتالوگ، صفحه آرایی کتاب و مجلات
- معرفی نرم افزارهای کاربردی برای طراحی های گرافیکی کنوا، اینشات، پیکس آرت و…
اهداف یادگیری
پیشنیازها
- آشنایی مقدماتی با کامپیوتر و گوشی هوشمند
- دسترسی به اینترنت مناسب جهت شرکت در جلسات و کلاس های آنلاین
مخاطب هدف
- همه افراد علاقه مند به آزادکاری و فریلنسری
- از سراسر ایران
- جهت انتخاب آزادکاری به عنوان شغل تمام وقت یا نیمه وقت